kadeřnictví Praha 1  |   restaurace Praha 1
fitnessPraha2.cz  |   fitnessPraha3.cz  |   fitnessPraha4.cz  |   fitnessPraha5.cz  |   fitnessPraha6.cz  |   fitnessPraha7.cz  |   fitnessPraha8.cz  |   fitnessPraha9.cz  |   fitnessPraha10.cz
Filtruj podle lokality

Přidej fitness cvičení

Aerobic Praha 1

Vyberte si u nás z firem z lokality Praha 1, ve kterých můžete cvičit aerobic. Jde o cvičení při hudbě zaměřené na rozvoj oběhové soustavy a na zvýšení úrovně vytrvalosti a výkonnosti. (další info najdete na délka aerobního cvičení cvičební pomůcky u aerobicu)


Přehled firem

1...

Asketa

  

Naše fitness centrum nabízí klimatizovaný sál se zrcadly a široký výběr cvičení. Můžete u nás např. cvičit pilates, jógu nebo kruhový trénink. Pořádáme lekce schvinn cyclingu. Také nabízíme cvičení pro seniory. K dispozici jsou vám kvalifikovaní instruktoři a trenéři.

Žitná 657/13 - Nové Město

www.asketa.cz

723 749 001



Dnešní provozní doba: 9.00-21.00

Nabízené služby:

v podniku si můžete zajezdit na kole - spinning, indoor cycling v podniku vás zmasírují, provedou masáž podle vašeho přání

Reklama




více informací o firmě Fitness Kotva

Fitness Kotva

  

Fitness Cybex je vybaveno nejnovější řadou posilovacích kardio strojů značky Cybex, které díky dokonalé biomechanice pohybu a jednoduchému ovládaní umožní snadno dosáhnout Vašich cílů. Samozřejmostí jsou odborně zaškolení osobní trenéři.

náměstí Republiky 656/8 - Staré Město

www.fitnesskotva.cz/cs/fitness

+420 224 801 291



Dnešní provozní doba: 6.30-22.00

Nabízené služby:

v podniku si můžete zacvičit aerobic v podniku se můžete opalovat v soláriu

Orientační cena: 1. vstup 180 Kč,



Strana č.1 z 1

1...


Cvičení aerobicu není nuda, jde o kondiční cvičení při poslechu hudby. Je zaměřené nejen na oběhovou soustavu, ale také na zvýšení vytrvalosti při cvičení v zátěži.

Délka aerobního cvičení

Doporučená délka cvičení je minimálně 20 minut, ovšem ideálně budete 'aerobicovat' aspoň 50 minut v kuse. Právě tehdy se nejvíce projeví příznivý vliv na srdeční systém.

Cvičební pomůcky u aerobicu

K samotnému provádění cviků většinou nepotřebujete žádné pomůcky až na jednu a tou je přenosný schůdek zvaný step. Při používání takového schůdku můžete i při nižším tempu zvýšit celkový výdej energie. Jako pomůcky můžete použít také činky, míče, tyče či gumové pásy.



Nahoru